• وبلاگ : عطاري عطار
  • يادداشت : زنجبيل را مي شناسيد!؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 15 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    هو الشافي


    فرآيند شناخت و درمان سرطان با طب آب درماني متد(امساک ازخوردنيها + نوشيدن آب خالص):
    الف – فرآيند شکل گيري تومورهاي سرطاني :
    بدن انسان از مقدار بسيار زيادي سلول بوجود آمده است و وقتي انسان از طريق هاي مختلفي مانند آلودگي هوا ، سيگار کشيدن ،مشروبات ، مواد مخدر ، غذاهاي نا مناسب و آلوده ( غذاهاي آماده و محصولات کارخانه ايي که مواد شيميايي افزودني به آنها اضافه نموده اند )، مصرف سبزيجات و ميوه جاتي که سم پاشي شده اند (بعضي از انواع سم ها و آفت کش ها که حتي با شستن و ضدعفوني کردن هم پاک نمي شوند و آن آفت کش ها و سم ها به داخل نسوج گياهان و ميوه ها نفوذ کرده اند )،آلودگي آب آشاميدني (کلر و ... ) ، استرس ها و تنش هاي رواني بطور مرتب سمومي را وارد بدن مي کنند .
    بدن انسان هميشه در حال سم زدايي است . وقتي انسان از طريق هايي که گفته شد آلودگي ها و سموم را وارد بدن مي کند در بعضي مواقع مقدار آلودگي ها آنقدر زياد است که ديگر بدن نمي تواند تمام آنها را خارج بکند و براي اينکه اين سموم وارد اعضاي حياتي مانند قلب و مغز نشوند قسمتي از سلولهاي بدن شروع مي کنند به جمع کردن اين سموم و سموم را در خود انباشته مي کنند ( سموم را مي بلعند ) تا به اعضاي حياتي بدن صدمه وارد نشود و وقتي اين سلولها ديگر جايي براي انباشته کردن سموم نداشته باشند شروع به تکثير سلولهاي جديد ( اضافي ) مي کنند تا اين سلولهاي اضافي نيز اين روند بلعيدن را ادامه بدهند و نگذارند که اين سموم به اعضاي حياتي برسند و اين روند تکثير و رشد سلولهاي اضافي براي بلعيدن سموم آنقدر ادامه پيدا مي کند که در نهايت تبديل به تومورهاي سرطاني مي شود و بدين صورت سرطان شکل مي گيرد . و ملاحظه مي کنيد که سرطان خود يک مکانيسم دفاعي بدن است که مانع از ورود سموم مختلف به داخل اعضاي حياتي بدن مي شود زيرا اگر اين سموم که وارد در جسم انسان مي شود بلافاصله در مغز داخل شوند يا فلج مغزي و يا مرگ انسان را بدنبال دارد و در حالي که اين مکانيسم دفاعي بدن ( تکثير سلولهاي جديدواضافي براي بلعيدن سموم ) اين فرصت را به انسان مي دهد تا بتواند مرگش را به تأخير اندازد و فرصت داشته باشد تا دوباره سلامتي اش را بدست آورد .

    ب- فرآيند درماني سرطان در پزشکي رايج :
    پزشکي رايج براي درمان سرطان ، جراحي را بکار مي برد تا با از بين بردن سلولهاي سرطاني سلامتي را به شخص باز گرداند و با انجام جراحي بافتها و سلولهاي سالم و عصبها را از بين مي برد و چون نمي تواند عامل اصلي و اساسي بوجود آمدن سرطان (سموم) را از بين ببرد لذا بعد از مدتي دوباره سرطان عود مي کند و در همان ناحيه از بدن که قبلاً درگير بوده و يا در نواحي اطراف اين تومورها دوباره رشد کرده و اينبار پس از دوره کمون به يکباره شاهد هستيم که بيمار را به کام مرگ فرو مي برد.
    همچنين پزشکي رايج ، از شيمي درماني – پرتو درماني ، هم براي معالجه اين بيماري استفاده مي کند و با انجام شيمي درماني ، داروهاي شيميايي که سم مهلک هستند را وارد بدن بيمار مي کنند و باعث مي شوند تا کل جسم بيمار پر از سموم شود و مسموميت تدريجي ايجاد کند . و چون عامل اصلي بوجود آمدن تومورهاي سرطاني ( سموم ) را هدف قرار نداده است بار ديگر پس از طي دوره کمون همين تومورها از همان محل قبلي و يا جاي ديگر بدن ( متاستاز ) بطور خاموش و بدون علائمي رشد مي کند و بيمار را به کام مرگ فرو مي برد .

    ج- فرآيند درماني سرطان با طب آب درماني ( امساک + آب ) :
    اما در طب آب درماني ابتدا اين سموم را از داخل سلولهاي درگير تخليه مي کنيم و وقتي اين سموم انباشته شده در سلولهاي اضافي ( سلولهاي سرطاني ) را با طب آب درماني خارج کرديم ، مي ماند خود همين سلولهاي اضافي و تکثير شده که خود بدن بطور خوکار آنها را تخليه مي کند ( وقتي سموم تخليه شدند بدن ديگر نيازي به اين سلولهاي تکثير شده ندارد و لذا اين سلولها را هم با آب از بدن تخليه مي گردد ) و در نهايت نه ديگر سمومي وجوددارد ونه سلولهاي اضافي ( سلولهاي سرطاني ) که براي بلعيدن سموم توليد شده بودند .
    و بدينوسيله با طب آب درماني سرطان معالجه مي شود .و اين فرآيند درماني سرطان با طب آب درماني در متد ( امساک از تمام غذاها و ميوه ها + نوشيدن آب خالص ) در مدت 10 الي 40 روز ( گاهي هم بيشتر ) طول مي کشد و ملاحظه مي کنيد که بيماري مهلکي چون سرطان در مدت کوتاهي و بدون استفاده از هيچ نوع داروي شيميايي و يا اعمال جراحي ولي بصورت کاملاً طبيعي درمان مي شود . و اين وب سايت علمي – درماني اين نويد را به تمامي جهانيان مي دهد که بيماريهاي لاعلاجي مانند سرطانها را تحت نظر متخصص اين طب ( استاد حسن جلاليان ) درمان مي شوند.

    با تقديم بهترين آرزوها
    متخصص طب آب درماني در متد ( امساک تمام خوردني ها + نوشيدن آب خالص )
    حسن جلاليان

    . م. شلتون)
    روزه مي تواند زندگي ات را نجات دهد
    نويسنده - دکتر هربرت .م.شلتون
    دانشمند و پزشک امريکايي
    مترجم - ماشاءالله فرخنده (کشفي)
    ناشر - انتشارات نسل نوانديش
    تهران - ميدان وليعصر - اول کريمخان پلاک 312
    تلفن تماس - 88942247
    وب سايت انتشارات نسل نوانديش
    http://www.naslenowandish.com

    توضيحات
    اين اثر حاصل تجربه طبابت 50 ساله دکتر هربرت مک گالفين شلتن (herbert mc golphin shelton )
    است که در يکي از ايالتهاي امريکا کلينيکي داشته و با اين روش (امساک درماني )بيماران لاعلاج را که پزشکي نوين عاجز از درمان انهاست را با اين متد معالجه مي کرده است و جالب اين است که در قلب امريکا با ان پيشرفتهاي خيره کننده پزشکي و داروهاي با کيفيت بالا اين پزشک امريکايي در قدم اول براي معالجه بيماران صعب العلاج ولاعلاج داروهاي انان را در سطل اشغال مي ريخته و سپس با روش - آب درماني - اينگونه بيماران را درمان مي نموده است .ودر ايران از سال 1377 نيز اين متد درماني (امساک از تمام خوردنيها + نوشيدن آب خالص ) را استاد حسن جلاليان براي معالجه بيماران بکار مي گيرند و در سال 1381 از مراجع معظم تقليد و همچنين از ايه الله خامنه اي استفتاء و کسب اجازه نموده اند و از سال 1383 نيز تنها پايگاه اينترنتي طب آب درماني در متد (امساک از تمام خوردنيها +نوشيدن آب خالص )را تاسيس نمودند
    اين کتاب در 37 بخش تنظيم شده است و بيماريهايي مانند سرطان - ميگرن - سنگ صفرا - کوليت - زخم معده - پروستات و ...... مطرح شده است و از نظر علمي اين متد درماني معرفي گرديده اسـت.

    جهت تماس مستقيم مي توانيد با شماره تلفن 09183149249 تماس حاصل نماييد.

    مديرسايت شفاگر


    آدرس هاي اينترنتي:
    http://www.shafagar.com
    http://www.abdarmani.com
    http://www.water-medicine.com

    پاسخ

    با تشكر فراوان

    براي ديدن اصل استفتاء روي تصوير آن کليک نماييد



    استفتاء از حضرت آيت الله خامنه اي

    بسم الله الرحمن الرحيم
    تاريخ : 16/4/1381
    محضر شريف مقام معظم رهبري حضرت آيه الله خامنه اي

    سلام عليکم
    با احترام و عرض ادب به محضر حضرتعالي اين حقير قصد دارم برخي از بيماريها را مانند سرطانها ، ديابت ، نقرس و ... را با روش آب درماني( امساک از همه خوردنيها جزءآب تا 40 روز) درمان نمايم و لذا دراين خصوص چند سوال شرعي دارم لطف بفرمائيد پاسخ دهيد .
    1- شارع مقدس اصل اين عمل را ( يعني شخصي براي نظافت کامل جسمش و يا درمان بيماريش به مدت يک اربعين هيچ غذايي و ميوه اي نخورد جزءآب) نهي صريح نموده است ؟ يا خير ؟ وچه صورتي دارد ؟
    2- دريافت وجه جهت آموزش اين روش به اشخاص بيمار يا غير بيمار چه حکمي دارد ؟
    3- دريافت وجه جهت درمان بيماران با اين روش چه حکمي دارد ؟
    ضمناً خود حقير اين عمل را انجام داده ام و برايم بسار مفيد بوده است .


    و السلام عليکم و رحمه الله و برکاته
    الاحقر حسن جلاليان
    يوم 25 ربيع الثاني 1423ه . ق
    مطابق يکشنبه 16 تير ماه 1381 ه . ش

    بسمه تعالي
    ج:1- اگر ضرر قابل توجه نداشته باشد اشکال ندارد.
    ج:2- 3- في نفسه اشکال ندارد .

    علي بن الجواد الحسيني الخامنه اي

    Home arrow about us
    Yours respectfully
    I am Hassan Jalalian, specialist of water therapy medicine, I establish the first and only Internet base of watertherapy medicine (in this special method) in 22/
    WaterTherapy_jalalian_photo1 February/2005 (22/2/2005) in the name of swimmer , which it has now 2700 mem bers.
    http://www.shafagar.com
    http://www.Abdarmani.Com
    with atlention to a lot of reception of this method and its special and extraordinary iatric effect of this medicine on incurable illness such as psoriasis cancers, HIV, and also on illness like generic defect,senstivesand infections of womanly venereal system, I decided to iutroduce this method to mortals , by the use of to establish a internet base op watertherapy therapy medicine in English language and to treat the patients all over the world and to save them of pain and illness . This method is based on Cleanliness and pures body,s basis of any poisons and creator Factors of illness.
    In this method , according to my special orders, the patient should not eat any Foods or Fruits until 10 to 40 days and he should only drink water (of course,with my Special orders) and I woll care incurable patients with a complete natural Form and without any use of chemical drugs or surgical operation . special points of this method has been addressed in article,s part of site.
    I hope all people be heath and lucky and we have had a world Full of kindness and peace and security and love.
    I hope mortals enjcy of livings beauty.
    I like God, the God of sky and ground , God of goodness and kind God.
    I like mortals.
    I offer respect and politeness and the best praises.
    Hassan jalalian
    3/July/2007
    My characteristics and reminder:
    Name : Hassan Jalalian
    Country: Iran
    City: Hamedan (capital of mads, tomb of sheikholrais, famous sage and philosopher and physician Bo Ali sina )
    Web site :
    http://www.watertherapy.Ir
    Email: < language=Java type=text/java> info@watertherapy.Ir This email address is being protected from spam bots, you need Java enabled to view it



    استفتاء از حضرت آيت الله فاضليان

    بسم الله الرحمن الرحيم
    تاريخ : 25/4/1381
    محضر شريف حضرت آيه الله حاج آقا سيّد رضا فاضليان- نماينده مقام معظم رهبري و امام جمعه محترم ملاير

    سلام عليکم
    با تقديم احترام لطفاً نظرتان را در خصوص روش آب درماني ( يعني شخص هيچ غذايي نخورد تا يک اربعين بجزءآب ) که هم جنبه جسمي دارد ( درمان بيماريهايي مانند ديابت ، نقرس ، سرطان و ... دارد و همچنين نظافت کامل جسم از سموم ) و هم جنبه روحي دارد ( پاکسازي بدن از لقمه هاي حرام که ذخيره شده اند و ارتقاء روحانيت انسان ) را بفرمائيد .
    و همچنين دريافت وجه از بابت آموزش اين روش و درمان بيماران با اين روش به لحاظ شرعي چه صورتي دارد ؟
    ضمناً خود حقير اين عمل را انجام داده ام و برايم بسيار مفيد بوده است .

    و السلام عليکم و رحمه الله و برکاته
    الاحقر العاصي
    حسن جلاليان
    يوم 5 جمادي الاول 1423ه . ق
    مطابق سه شنبه 25 تير ماه 1381 ه . ش

    بسمه تعالي شانه بعد الحمد و الصلوه
    ج:1- بشرط ضرر نداشتن ببدن جائز است بلکه خوب است .
    ج:2- با رضايت کامل دهنده وجه مانع ندارد .

    سيّد رضا فاضليان

    + مصي 
    سلام.آقاي عطار شما براي ميگرن هم راه درماني خاصي داريد؟
    پاسخ

    با سلامبلهتماس بگيرد
    سلام
    مطلب بسيار جالب و مفيدي بود.
    منتظر اطلاعات زيباي بعديتون هستم.

    پاسخ

    سلامچند مطلب جديد ديگه در وبلاگ قرار گرفته در صورت تمايل مطالعه کنيدموفق و سلامت باشيد
    + سيد ابوالحسن توفيقيان 

    با سلام. وبلااگ جالبي بود. استفاده كرديم. متشكرم.

    http://tofighiyan.parsiblog.com/

    پاسخ

    سلام بر شمالطف كرديد كه تشريف آورديد
    درود آقاي عطار.از آشنايي با شما بسيار خوشحالم..ژربهره وزيبا..مانا باشيد ومعطر به عشق
    پاسخ

    با سلامشما هم موفق و سلامت باشيد

    سلام

    چند روز پيش بسته اي از ايران برام فرستادن كه اين بسته حاوي زيره سبز - سنجد - توت خشك - زرشك - دارچين - زعفران و ... و حتي نان سنگك خشك بود. اينجا خيلي چيزها هست ولي در ايران همه چيز اورگانيك است واسه همين ارزش غذايي شون خيلي بيشتره.

    از اونجايي كه طبيعت من گرمه در خوردن زنجبيل كمي احتياط ميكنم. مادربزرگم (خدابيامرز) هميشه روزي يك چايي با زنجبيل ميخورد.

    مطلب خيلي مفيدي بود. موفق و سلامت و شاد باشيد.

    پاسخ

    با سلامبله همينطوره كه گفتيد غذاهاي ايران طبيعي هست اما مواد معدني افزودني در آردهاي آن وجود ندارد و از اين نظر آرد ايران فقير هست خصوصا از نظر سبوس آن.بله شما بايد در خوردن زنجبيل احتياط كنيد و با عرقيات خنك يا شربت آبليمو ميل كنيد.سلامت و سالم باشيد
    سلام
    وبلاگ جالبي داري.
    اگر دوست داشتي يه سر به وبلاگ من بيا و يکي از چهار بازي امروز را انتخاب کن تا زودتر از بقيه در وبلاگ به نمايش گذاشته شود.
    راستي لازم نيست به يادداشت هاي اولي و دومي نظر بدي.
    بسيار متشکرم
    See You Around


    پاسخ

    سلام دوست عزيزمن با اين سن و سال هرچند N73 دارم ولي ديگه بازي كردن از من گذشته خصوصا از نوع كامپيوتريش كه حجم بازيها هم زياد هست و با اين سرعتهاي نت نمي شه براحتي دانلود كرد ولي وبلاگتون رو به بچه هام نشون مي دم اونها به اين جور چيزها علاقه دارند.به وبلاگ شما هم سر زدم،وبلاگ جالبي داريد.متشكرم كه نظر داديد اميدوارم اين مطالب هم براي شما مفيد باشد.موفق باشيد